A život teče dalje - 3. dio


Tko i o čijem trošku i za KOGA uređuje nove prometnice (na slici) na području Grada Komiže? 

Primjedbe

  1. "Kada moj brod dođe ispred komiške luke, prisiljen sam malom pasarom ulov prebacivati na kraj i to više sliči utrci k Palagruži nego 21. stoljeću. U današnjoj situaciji kad je ulov pao i do 50 posto od uobičajenog, svi ti novi troškovi i te kako poskupljuju cijelu ovu našu jadnu priču.” Rekal je Tonkin rođak Pjerino u Slobodnuj!
    ... i zato nimon za plotit 6 mijori za mobitel ca je za menom ostalo dok som bil pricidnik Turističke zajednice. I zatu nimon ni za plotit desetak mijori kuni za komunalnu naknadu... Skapulala me gospođa gradonačelnica, moja rodica Tonka jer je ukinula dvo radno mista za literat moje duge i sad vej nimo ku postovjat neugodno pitanja. Troškovi, troškovi...
    Hrvoje V.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Komiža: "nastavimo lijepu prIču..." - KAMP KAMENICE

Sada znamo kako se JNA na Visu "odbranila" od napada MUP-a

TITOVA ŠPILJA - komunistička LAŽ!