Iznajmljivači, gdje ide Vaša boravišna pristojba?

Iznajmljivači nemaju pojma što gradonačelnica sve financira novcem koji oni uplaćuju



Boravišna pristojba značajan je prihod Turističke zajednice, krovne turističke organizacije svakog turističkog mjesta. 
Već godinama, komiški je turizam u rukama komiške gradonačelnice Tonke Ivčević i njene interesno/rodijačke skupine. Ona ovu gospodarsku granu "njeguje" i "pomaže" na poseban način (npr. postavljanjem nautičkih sidrišta ispred kupališta ili podizanjem plave zastave na plaži bez nužnika). Do prije nekoliko godina, predsjednik TZ je bio njen rođak a sada je, po sili Zakona, gradonačelnica ujedno i predsjednica TZ. U tijelima TZ su osobe od gradonačelničina povjerenja. Oni upravljaju prihodima i rashodima a prihode redovito puni 125 privatnih iznajmljivača. 
A kako se to upravlja boravišnom pristojbom? 
Što se to, osim plaće zaposlenih i prospekata, "namiruje" novcem od boravišne priostojbe? 
E, na to pitanje, iznajmljivači neće lako dobiti odgovor jer ih vlast ne namjerava ni okupljati ni polagati im račune. 
A kada bi saznali što sve plaćaju, Komižani bi imali još nekoliko razloga biti "zadovoljni" ovom i ovakvom (samo)vlašću.

Primjedbe

  1. Već godinama, TZ Grada Komiže radi netransparentno prema onima koji uredno pune njen račun. Što veći dug - to veća upravljačka prava (Modra špilja d.d.). U tijelima TZ gradonačelnica Tonka Ivčević, koja obnaša dužnost predsjednice TZ, formirala je "većinu". Na taj način upravlja prihodima (od boravišne pristojbe), rashodima (od kojih bi se iznajmljivačima kosa digla!) i dugovima (neplatiša boravišne pristojbe ali i neplaćenih računa za mobitele!). Ako se itko zapita zašto je komiški turizam tamo gdje je, odgovor je: Jer ga vode oni koji su ga uništili mišlju, rječju, DJELOM i PROPUSTOM!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima više godina da Miro Vidović drži turiste (i strance) na crno. Tako su mu došli Talijani koji su mi skočili na terasu i stavili ležaljke i robu na konop. udomaćili se ljudi . I ja ih potjeram a oni se još samom počeli svađati. morala ih je policija istjerati.

    Onda su došli Njemci. Švabica mi je stalno išla preko mog dvorišta i još me napala da zašto je u dvorištu zemlja. Valjda sam joj trebala dozvoliti u moje i da se popaka a da plača Mirotu.

    I to pola što je bilo betonirano je Moli Andre betoniro.

    ZAR NETKO MOŽE BITI TOLIKO GLUP PA MISLITI DA SAM JA BETONIRALA TUĐE DVORIŠTE.?!
    TOLIKA BUDALA JOŠ NISAM!

    Za one koji to neznaju 1/1 znači da nema ama baš ni milimetra drugog vlasnika ili ti ga suvlasnika.
    Valjda bih trebala njih pitati što ču raditi i kome ču dozvoliti ulazak u moju imovinu.


    ŠTO BABI SE SNILO ,ŠTO SE BABI TILO!

    A postanari mu nisu svjesni svoje besvjesti.


    Nego da ne zaboravim:

    200--g. Imala ja turiste iz Zagreba preko turističkog- NARAVNO PRIJAVLJENE KAO I SVE OSTALE- Jedno veče su Miro I Snježana bacili sanduk od jastoga ( od oca ) koji je bio na dvorištu NA AUTO OD MOG TURISTA.

    to sam ja sve vidjela i čula još su vrijeđali.
    Ma ne hvali se kolika je kazna bila.

    A na auto je udarac i na sanduk boja od auta.
    Policija je to sve i slikala. Ma nije se pohvalio kolika je bila kazna.


    ETO TI BORAVIŠNA PRISTOJBA.

    LOPOVI NE MORAJU PLAĆATI, A ONIMA KOJI PLAĆAJU SE TJERA
    GOSTE NA SVE MOGUĆE NAČINE

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Komiža: "nastavimo lijepu prIču..." - KAMP KAMENICE

Sada znamo kako se JNA na Visu "odbranila" od napada MUP-a

TITOVA ŠPILJA - komunistička LAŽ!