Tiskovna konferencija "Provođenje plana 21 u Gradu Komiži"

Danas je u prostorijama Županijske organizacije HDZ Splitsko-dalmatinske županije, održana tiskovna konferencija pod naslovom „Provođenje Plana 21 u Gradu Komiži“. Tiskovnu konferenciju je otvorio predsjednik Mladeži HDZ Splitsko-dalmatinske županije Ante Bačić, a mediji su prenijeli javnosti ono što sam govorio. Neki (npr. "Slobodanka"), kao da su pali s Marsa, a ostali uglavnom korektno. Prenosim "transkript" svega izrečenog:

Prije 2 godine na Konvenciji SDP-a Zoran Milanović je rekao: "Ne želimo malu rodijačku državu, brat je brat, sestra je sestra, rođaci su rođaci, a posao je posao. Mi idemo raditi posao." Upoznat ću vas kako taj posao izgleda u Gradu Komiži, kojem je na čelu saborska zastupnica SDP-a Tonka Ivčević. 
Na čelu Modre špilje d.d., tvrtke od posebnog državnog interesa, godinama je bio konobar Edo Bogdanović, član HNS-a. Očekivano, ta je tvrtka otišla u stečaj i o tome javnost malo zna. Danas je u Komiži 50 posto nezaposlenih i po tome je Komiža u vrhu. U zadnjoj većoj tvrtki u Gradu, Nautičkom centru Komiža, koji osim komunalnih poslova organizira posjećivanje spomenika prirode Modra špilja na Biševu i upravlja lukom u Komiži, gradonačelnica je dugo bila i skupština društva a sada je jedan od članova Skupštine. Za predsjednika Nadzornog odbora postavila je 1. rođaka Pjerina Ivčevića a za direktoricu - suprugu svog 2. rođaka Brigitu Fiamengo. U toj tvrtki zapošljava se po rodijačkom i političkom ključu. Lani je Inspekcija rada zatekla SDP-ova vijećnika koji je zaposlen iako nije imao potrebnu školsku spremu. Sa druge strane u toj istoj tvrtki progoni se one koji drugačije misle. SDP-ova vlast mi je u 12 godina tri puta ukidala radno mjesto. A u Nautičkom centru sam, zbog uznemiravanja na poslu bio prisiljen sukladno odredbi čl. 134. st. 4. Zakona o radu, prekinuti rad i tužiti tvrtku. Na poslu me se sustavno diskriminiralo pa sam primjerice za ostvariti pravo na godišnji odmor pred Sudom sam morao dokazivati da imam 14-godišnje dijete i da sam završio školu. Bio sam cjelodnevno praćen. Pomoćnik direktora Stjepan Laštre, nakon što me odbio pratiti čitavih 8 sati, dobio je otkaz. Zaposlenicima se učestalo prijetilo da će loše proći ukoliko sa mnom budu imali posla, pa je tako Josipu Žuviću, jedinom vozaču teretnog vozila u tvrtki, hrvatskom branitelju dragovoljcu, uručen otkaz i dat novi ugovor o radu na pola radnog vremena. Iako mi je tvrtka, po čl. 134. st. 6. Zakona o radu, u vrijeme prekida rada dužna isplaćivati naknadu plaće, ista mi se gotovo pola godine protuzakonito uskraćuje. Također mi se protuzakonito uskraćivao i obračun dugovane a neisplaćene plaće pa je morala postupati Inspekcija rada. Podsjećam da je izmjenama Kaznenog zakona, i to po čl. 132., neisplata plaće postala kazneno djelo. Slučaj sam prijavio Državnom odvjetništvu koje još uvijek nije podignulo optužnicu. Valjda su zaključili da su SDP-u i slučajevi Merzel i Szabo bili - previše. 
Na upit novinara na kome leži odgovornost, rekao sam da je najveća odgovornost na gradonačelnici, ujedno saborskoj zastupnici Tonki Ivčević jer je ona ta koja je na odgovornim mjestima postavila svoju rodbinu koja krši propise. 

                Piše: Mićo Sviličić, predsjednik GO HDZ-Komiža
Zakoni koje je Tonka Ivčević donosila kao saborska zastupnica,
njeni rodijaci u njenom mjestu ne moraju provoditi.
Kad si "rodijak", možeš sve! 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Komiža: "nastavimo lijepu prIču..." - KAMP KAMENICE

Sada znamo kako se JNA na Visu "odbranila" od napada MUP-a

TITOVA ŠPILJA - komunistička LAŽ!