Stig'o "demanti" kao potvrda izrečenog !

Povodom tiskovne konferencije koju sam 10.6.2015. održao u Splitu, oglasila se direktorica Nautičkog centra Brigita Fiamengo. Bio je to nastup "agitpropa" saborske zastupnice Tonke Ivčević i vladajuće koalicije u Gradu Komiži. http://www.slobodnadalmacija.hr/Dalmacija/Splitzupanija/tabid/76/articleType/ArticleView/articleId/288667/Default.aspx

"STRUČNO" PISANJE - PAMFLETA
Očekivao sam da će "dična" gospođa upoznati javnost kako sam lažac i podastrijeti dokaze. Jer demanti mojoj pressici bi bio tvrdnja kako zastupnica/gradonačelnica Tonka Ivčević i predsjednik Nadzornog odbora Pjerino Ivčević (više) nisu rođaci. Kao ni Tonka Ivčević i Brigitin suprug Ivo Fiamengo. Očekivao sam da Modra špilja d.d.(više) nije u stečaju te da Ivo Bućan u toj tvrtki nije stečajni upravitelj već samo - gost. Također sam očekivao vijest kako su Stjepan Laštre i Josip Žuvić sami sebi otkazivali ugovore o radu a ne da je to iz najnižih pobuda činila ova draga gospođa. Također sam očekivao kako će reći da sam kod određivanja mojeg godišnjeg odmora ja prikrivao očinstvo i završenu srednju školu. Također sam očekivao da će reći kako se rodijaci vladajućih ne zapošljavaju na poslovima u luci itd.
Nažalost, ništa od toga! "Vrsna" ekonomistica posložila je "demanti" slijedećim konstrukcijama: "populistički", "paušalne ocjene", "politički poeni", "destabilizirati vladajuću koaliciju", "revanšistički govor", "prikrivena mržnja".

"STRUČNOST" 
A što očekivati od ove gospođe koju "ljubav" prema zaposlenicima iskazuje sa 10-tak opomena pred otkaz, a provođenje hrvatskih propisa ipak najbolje, iz prve ruke, poznaju Inspektori rada, koji su u više navrata ovu vrlu stručnjakinju ekonomskih znanosti morali podučavati kako se propisno ispunjava najobičniji obrazac NP1 koji, zamislite, čak i obični zidar zna ispuniti?
Gaće mi se tresu od njenih prijetnji tužbama ! 
Brigita Fiamengo ovim je političkim pamfletom potvrdila kako je čitavo vrijeme na zadatku političke diskriminacije zidara koji je utemeljio komišku lokalnu samoupravu u koju je i ona došla "trbuhom za kruhom". Kako joj se ne gadi primati plaću u Gradu koji nije formirao nikakav akademik već - obični zidar? 
A što očekivati od osobe koja je držala "proaktivnim" naložiti diplomiranom inženjeru kemije da špijunira "najobičnijeg" zidara? Što očekivati od osobe koja otkaže ugovor šoferu kamiona i postavi ga na pola radnog vremena jer se družio sa zidarom?

TONKA "OPOVRGNULA" OPTUŽBE
Evo izjave naše "zakonodavne vertikale" u cijelosti:  
Tonka Ivčević u izjavi za Hinu opovrgnula je HDZ-ove optužbe. Istaknula je kako tijekom njezina mandata u Komiži nije propala nijedna tvrtka te da je Nautički centar postao respektabilna i profitabilna tvrtka koja je lani ostvarila dobit od 800.000 kuna, a ove godine veću od 600.000 kuna. "Ta tvrtka nije nikada bolje poslovala nego što je to posljednjih godina i očito to gospodinu Sviličiću smeta. U Nautičkom centru ne radi nitko od moje obitelji. Posluje u skladu sa zakonom i svim zakonskim propisima države Hrvatske", odgovorila je Ivčević.
Iz njenoga demantija možemo zaključiti da "Modra špilja" d.d. nije otišla u stečaj, da nije uopće bila tvrtka, ili da nije bila u Komiži. Samo se treba zapitati: Jesu li radnici (oni koji su sada kući ili na poslu s ugovorima na određeno vrjeme) sami sebi podijelili otkaze!
Kako to po, "svim zakonskim propisima države Hrvatske", posluje Nautički centar Komiža d.o.o. gdje ova saborska zastupnica / gradonačelnica / i član Skupštine društva, "vedri i oblači", već sam upoznao javnost i još ni u čemu nisam demantiran.

USKORO I DOKUMENTI
Uskoro ću započeti a objavom dokumente iz kojih se vidi zakonitost rada ove stručnjakinje u Nautičkom centru Komiža.

                                                     Piše: Mićo Sviličić 

Mala "rodijačka država" u Gradu Komiži

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Komiža: "nastavimo lijepu prIču..." - KAMP KAMENICE

Sada znamo kako se JNA na Visu "odbranila" od napada MUP-a

TITOVA ŠPILJA - komunistička LAŽ!