Grad Komiža: Tko su vijećnici Gradskog vijeća?

Zbog čega uređivač Službene internet stranice Grada Komiže izbjegava objaviti potpune podatke o vijećnicima Gradskog vijeća Grada Komiže?
Razloge možemo samo pretpostavljati a pošto je riječ o javnim podatcima nakon demokratskog postupka lokalnih izbora, objavljujemo podatke jer držimo da građani imaju PRAVO znati tko ih zastupa ali i tko je ODGOVORAN za poteze lokalne vlasti.
Naime, prigodom konstituiranja Vijeća (izbora predsjednika i potpredsjednika) kao i kod nedavnog izglasavanja rebalansa proračuna, pokazalo se da su SVI, osim naših vijećnika, NA ISTOJ STRANI, pa neka se zna TKO je TKO. 

Vijećnici u Gradskom vijeću:
  1. Edo Bogdanović, Koalicija SDP-HNS-HSS, predsjednik
  2. Josip Mariani, Kandidacijska lista birača nositelja liste J.Marianija, potpredsjednik
  3. Jurica Jončić, Koalicija SDP-HNS-HSS, član
  4. Dalka Zanki, Koalicija SDP-HNS-HSS, članica
  5. Vicko Fadić, HDZ, član
  6. Pino Vojković, Koalicija SDP-HNS-HSS, član
  7. Katarina Martinis, Koalicija SDP-HNS-HSS, članica
  8. Sanja Vranjković, HDZ, članica
  9. Bogoljub Mitraković, Koalicija SDP-HNS-HSS, član
  10. Jerko Marinković, Kandidacijska lista birača nositelja liste J.Marianija, član
  11. Tonči Darlić, nestranački na listi HDZ, član


Mi smo, za raziliku od onih koji na službenim stranicama Grada Komiže objavljuju krnje podatke, objavili nama dostupne podatke a, ukoliko netko smatra da isti nisu potpuni, objaviti ćemo i svaku dopunu.

                                                                      UREDNIŠTVO
Jedino naši vijećnici su na vrijeme (u kampanji) ukazali na potrebu izmještanja plovećih WC-ŠKOLJKI. Ovo ljeto je pokazalo da netko od ovakvog sidrišta "dobija" fekalije i noćnu buku (kojom se tjeraju gosti) a neki ostvaruju direktnu - materijalnu korist (među njima i vijećnik vladajuće garniture pod. brojem 6.)

Primjedbe

  1. Jeli Edo Bogdanović VRATIO malom Andretu ukradenu zemlju na Dragu??
    Valjda je kad mu se čerka druži i ide na proslave kod unuke od malog Andreta.
    Na iste te proslave nikad mene i moje dijete nisu zvali ali znaju mi krasi od djeteta imovinu.
    Ja da se sa Edotom sudim umjesto malog Andreta gladna i žedna a da oni kradu uz pomoć Ede malom Andretu. Zemlju koja je moga nonota i koji ima TRI živuće unuke
    i kojega su ubili Mirota Vidovića preci.

    Miro po Komiži sere da sam ja izgubila nekakvu parnicu a ja se sa njim nisam NIKAD U ŽIVOTU sudila
    već mali Andre i
    SVE JE PARNICE UPRAVO DOBIO MALI ANDRE A NE MIRO.
    On je toliki pokvareni lažljivac i lopov i ubojica da mu je laganje u oči sitnica--da bi ljude obmanuo.

    GDJE SU MU PAPIRI?
    Budale vjeruju a pametni provjeravaju!!

    Koliko je POREZA DUŽAN DRŽAVI za ilegalno držanje podstanara u tuđoj kući????

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela još uvijek mi nisi vratila djetetovu opremu koju sam ti POSUDILA nazad 8-9 godina.

    Sve od pelena,
    robice od rođenja
    pa do 3 godine života.
    - kolica sa kompletnom opremom
    - sjedalica za auto,
    - stolica za hranjene (kombinirana),
    -krevet sa posteljinom i dekama i pokrivačima,
    - nosiljka, itd...
    Izdajalica za mlijeko i drugo...
    Pribor za kupanje i previjanje...
    .....do igračaka.

    Sama knjiga o djeci je koštala 300 kuna!

    Sve od moga djeteta i to
    KRCATO AUTO I VELIKA PRIKOLICA
    što ste uzeli iz Zagreba za Split u vrijednosti više od 20.000. kuna.

    Jesi li možda moje djelila okolo PRIJATELJICAMA , a meni dijete da prosi? I to prijateljicama koje mi nikada u životu nisu ni dobar dan rekle a tulumarile su mi po kući bez moje dozvole.
    Naravno kad niste nikad ništa od svog novca kupili jer nikad niste radili i Mali Andre hrani vas šestoro.

    Ima mali Andre za otimanje sa ucijenama!!!

    Tužba je napisana samo je trebam predati.
    Pa ti vidi dali ćeš vratiti ono što nije tvoje???

    Imate obraza se svi na rivi pojaviti i glumiti kao da sam ja vama dužna a ne vi meni!



    OdgovoriIzbriši
  3. Sinoć me je MIRA Vidivića ilegalni podstanar (onaj što nezna čitati latinicu a došao je u srce jadrana zlostavljati Hrvate) napao fizički u mom dvorištu.

    Gnječio mi je ruke i gurnuo me i razbio mi naočale i prito mi opsovao mrtvu majku i prijetio da če me srediti drugi put te urlao GDJE SU MI PAPIRI OD MOGA DVORIŠTA.

    A valjda sam ja dužna vucibatinama iz vuk...... polagati račune što je moje "a što možda njegovo"?.

    Samo se cigani ponašaju tako gdje jednom kroče na nečije tlo DA JE TO NJIHOVO.

    A ovo mogu zahvaliti i "gospođi" koja zloupotrebljava ovlasti i položaj za vršiti svojevolju i kaznena djela.

    OdgovoriIzbriši
  4. ispravak-MIRO VIDOVIĆ- ( pardon, greška u pisanju)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Komiža: "nastavimo lijepu prIču..." - KAMP KAMENICE

Sada znamo kako se JNA na Visu "odbranila" od napada MUP-a

TITOVA ŠPILJA - komunistička LAŽ!