SVETI SALVESTAR: Tko će odgovarati za neuspješnu brodogradnju?

Što predstavlja potpuno promašenu investiciju?
Već sama činjenica da državnu brodsku liniju br. 612, Komiža – Biševo, umjesto novoizgrađenog m/b „Sveti Salvestar“, održava prastari drveni leut „Durmitor“!
Ukratko: 
- Cijena broda, "prava sitnica" za "bogatu" Komižu -  2,135 milijuna kuna (a možda i više),
- kobilica položena krajem 2008. godine, 
- kredit u iznosu od 1,51 milijun kuna odobren je početkom 2009., 
- jamstvo vraćanja kredita – hipoteka nad dijelom Spomen doma
- nakon dugogodišnje gradnje - komiška vlast organizirala doček broda u Komiži u rujnu 2011. itd.....

Na čiju je štetu "promašena" ova investicija?
1. Građana Komiže (kao stvarnih vlasnika tvrtke Nautički centar d.o.o., koja otplaćuje kredit i stvarnih vlasnika založene nekretnine - Spomen doma) 
2. Svih poreznih obveznika u Republici Hrvatskoj (jer je gradnja broda sufinancirana i novcem iz državnog proračuna)!

Tko je odgovoran za ovaj promašaj?
Možda brodograđevna tvrtka “Poseidon” iz Kaštel Štafilića?
Možda vijećnici (SDP, HNS, HSS) koji su glasovali za odobrenje kredita?
Možda SDP-ov vijećnik koji je nadgledao radove u brodogradilištu Poseidon?
Možda SDP-ov vijećnik – kooperant kod gradnje broda?
Možda predstavnik Nautičkog centra “Komiža”, zadužen za gradnju broda (onaj isti koji je bio zadužen za gradnju POS-ovih stanova, rad Nautic radija, gradnju Konzumova centra, kupnju autobusa itd.)?
Možda neki nesavjesni, nesposobni ili (ne daj Bože!) korumpirani... službenik Hrvatskog registra brodova koji je u više navrata morao potvrditi ispravnost projekta i broda?
Ili možda ona ista gradonačelnica (a danas i saborska zastupnica SDP-a) Tonka Ivčević koja se, u maniri poznate izjave „Lijepo je imati Radio.“ (izrečenoj kada je novcem Nautičkog centra kupljen Nautic radio), sada odlučila okušati i u brodogradnji?
Bilo kako bilo, trebalo bi ozbiljno razmisliti: Tko će odgovarati za proćerdanih (najmanje) 2,135 milijuna kuna za neuspješnu brodogradnju?

 
Pola milijarde eura vrijedan kruiser Costa Concordia, završio je uz obalu otoka Giglio. 
Vrijednost Sv. salvestra je 2,135 milijuna kuna (što za siromašnu Komižu predstavlja kudikamo veći iznos nego li je za brodara Costa Cruises vrijednost cruisera Costa Concordie).
Kakva je sudbina mogla dočekati putnike na državnoj liniji Komiža - Biševo da je brod ipak započeo održavati vezu za Biševo?
 


Primjedbe

  1. Nemojte se strašit. Kad Ćiro uredi ledarnu kod Biznis doktora doč će na red i Sveti Salvestar. Kad ga isicedu i prododu u staro gvožje bit će nojsigurniji za putnike i posadu!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Komiža: "nastavimo lijepu prIču..." - KAMP KAMENICE

Sada znamo kako se JNA na Visu "odbranila" od napada MUP-a

TITOVA ŠPILJA - komunistička LAŽ!