Festival demokracije pratit ću iz gledališta

Izbori za gradonačelnika/ce Komiže

Na izborima 16. svibnja 2021. po četvrti put se neposredno bira gradonačelnika Komiže.

Na 3 dosadašnja izbora pobijedila je Tonka Ivčević. Prvi puta kao kandidatkinja koalicije SDP-HNS, a preostala 2 puta kao kandidatkinja koalicije SDP-HNS-HSS.

Ja sam 2 puta bio kandidat:  2009. i 2013. godine. Prvi put sam bio kandidat koalicije stranaka HDZ-HSU, a drugi put kandidat HDZ.  

Oba puta su bila po 4 kandidata u 1. krugu i oba puta sam kao drugi ušao u 2. krug.

2009. godine sam u 2. krugu dobio 40,19 % glasova a 2013. -  29,99 % glasova.

Na izborima 2013. godine nisam želio biti kandidat ali, pošto su odustali oni koje je stranka predlagala, kao predsjednik GOHDZ ušao sam u trku u zadnji tren, kao rezerva. Da nisam, HDZ ne bi imao kandidata za gradonačelnika.

Na izborima, 2017. godine kandidirala su se samo 2 kandidata a Vicko Mardešić - Šćula, kojega smo mi predložili dobio je 28,71 % glasova.

Izbori za Gradsko vijeće Grada Komiže

Izbori za Općinsko vijeće Komiže su prvi puta održani 1993. godine a od 1997. godine bira se Gradsko vijeće. Od dosadašnjih 7 saziva samo u 1, onom 2013.-2017., nisam bio vijećnik (nisam ni bio na kandidacijskoj listi).

U zadnjem mandatu bio sam jedan od 2 HDZ-ova vijećnika. Za razliku od uvaženog Vicka Mardešića Šćule koji je uglavnom bio pasivan na sjednicama i koji je kroz 4-godišnji mandat postavio tek 2 vijećnička pitanja (o muliću na Šporkom žalu), ja sam postavio 32 pitanja (37% od ukupno postavljenih) o svim problemima, radovima, projektima koji zanimaju komišku javnost.

Od studenog 2019. godine, prestao sam biti članom (i predsjednikom GO) HDZ. 30 godina je bilo i više nego dovoljno. Štufalo me. HDZ nije tražio vraćanje  mandata. Ja sam stoga nastavio kao nestranački vijećnik zastupati građane, poglavito one koji rad komiške vlasti ne odobravaju i kritiziraju.

Od članova HDZ u Komiži čujem kako oni  pojma nemaju tko u njihovo ime predlaže kandidate za gradonačelnika i gradsko vijeće. Netko očito predlaže, a koga, vidjet će se kad izađu liste. 

Također, pojedini građani, ali i predstavnici jedne  stranke koja još nema ogranak u Komiži, pitali su me bih li se kandidirao za gradonačelnika te bih li im predvodio kandidacijsku listu za Gradsko vijeće.

Nisam dugo razmišljao. Rado ću sa strane uživati u predizbornim  programima onih koji će se kandidirati.  

                       Mićo Sviličić



P.S. umjesto odgovora na komentar:






Primjedbe

  1. Ispravak netočnog navoda20. travnja 2021. u 17:49

    Šjor Mićo niste bili vijećnik ni u mandatu 2009-2013. To jest izabrani ste u vijeće ali zbog takozvanih nespojivih dužnosti ste mandat prepustili gospodji koja je bila iza vas na listi. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne iza njega na listi nego najviše pozicionirana od onih koji nisu bili ušli u vijeće iz kvote HDZ-a , ali ok bit je ista!

      Izbriši
  2. Eto Mićo je ipak u pravu , bio je vijećnik i u mandatu 2009-2013. Na to smo bili zaboravili. Bili smo zaboravili da su ga vlastodršci najurili sa te "nespojive dužnosti" ! A kasnije i sa drugoga radnoga mjesta !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Komiža: "nastavimo lijepu prIču..." - KAMP KAMENICE

Sada znamo kako se JNA na Visu "odbranila" od napada MUP-a

TITOVA ŠPILJA - komunistička LAŽ!